به گزارش حوزه مدیریت روابط عمومی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها | گروه طاها:
مشاوره و انجام امور تخصصی استراتژی و برندینگ دیجیتال ، اولین و مهمترین گام در خدمات دیجیتال مارکتینگ است. تعاریف زیادی برای استراتژی، برند و برندسازی دیجیتال شنیدهایم، اما برند به زبان ساده، اعتبار، هویت و نیکنامی یک فرد، یک محصول، یک سازمان، یک شهر و حتی یک کشور است.
برندها با فکر و دل، موجودیت مییابند. پس برای جا افتادن برند در روح، جان و قلب مخاطبان هدف، هم باید طرح و نقشهی درست، و هم صبر و حوصله و اقدام داشته باشیم. این طرح و نقشهی درست در واقع همان استراتژی است که خود دنیایی دارد؛ شرکتهایی در دنیای مجازی به موفقیت زودهنگام دست مییابند که همواره در شناخت کاربرد فناوری اطلاعات پیشرو بودهاند.
برای ساخت برند در دنیای دیجیتال باید بدانیم مردم چه میخواهند، از چه حرف میزنند و رفتار واقعیشان چگونه است و در واقع پیشنیاز هر اقدامی در فضای وب ، استراتژی و نقشه راه است …
دپارتمان تبلیغات و رسانه گروه طاها هر آن چیزی که در این زمینه برای موفقیت نیاز دارید را برایتان فراهم کرده است.
جزئیات:
· مشاوره راهبردی (استراتژیک)
· طراحی و تدوین استراتژی داده و دادههای عظیم
· ارائه راهحلهای جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات
· آنالیز نیازهای کسب و کار
· تحلیل نتایج حاصل از آنالیز کسب و کار و ارائه استراتژیهای پیشرفت گام به گام
· پرورش سرنخ و تدوین پلنهای حرکتی انفجاری
· بررسی و تحلیل رقبا و تدوین پلنهای استراتژیک چریکی
· ایجاد تمایز در بازار هدف با استفاده از اهرم نفوذ
· شبکهسازی سکوی پرش با ایجاد هویت شفاهی، ظاهری و احساسی مخصوص برند با استفاده از تست A/B
· انتخاب عناصر برند با هدف ایجاد ارزش ویژه
· شناسایی و تثبیت جایگاه و ارزشهای برند
· برنامهریزی و پیادهسازی برنامههای بازاریابی برند
· بهبود تداعیات فرعی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند
· گذر از مشتری به مشتری وفادار و متعهد
دیدگاه خود را بنویسید