به گزارش دپارتمان تخصصی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها | هلدینگ طاها:
همانطور که در شرح برندینگ و هویت بخشی پروژه ها و بازاریابی و فروش عنوان شد، هلدینگ طاها با تجربه حدود دو دهه فعالیت در صنعت ساختمان و پوشش زنجیره کامل از امکان سنجی تا بهره برداری پروژه ها، با فعالیت در کاربریهای مختلف مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری و چند منظوره، آمادگی دارد با کارفرمایان، سرمایه گذاران، مالکین و انبوه سازان برای کسب تجربه ای موفق در ساخت و مدیریت پروژه های فاخر و همگام با معماری اصیل، جهت کسب و ارتقای ارزش افزوده در پروژه ها، همگام و همراه گردد.
علیرغم آنکه صنعت ساختمان یکی از بنیادی ترین زیرساخت های اقتصاد است، اما در بخش هایی از مدیریت زنجیره تأمین خود دچار گرفتاری هایی است که بیش از آنچه به محیط بیرونی مربوط باشد، ناشی از عقب ماندگی درونی خود است. این نوع گرفتاری های بیشتر در حوزه مدیریت بازار آن خود را نشان می دهد.
از قضا در شاخه های دیگر صنعت، همانند صنعت غذا و صنایع مرتبط با محصولات و خدمات FMCG این بخش دارای رشد همگن و مطلوبی بوده است، اما در صنعت ساختمان، این مهم به درجه ای بلوغ و شکوفایی نرسیده و همتراز با دیگر شئون آن رشد نکرده است.
بدین جهت گروه آپان از شرکت های تابعه هلدینگ طاها، به واسطه تجارب و تخصص مدیران و کارشناسان خود، این موضوع را به عنوان محور و ماهیت فعالیت های خود در صنعت ساختمان قرار داده است و در این راستا تلاش دارد که به منظور تعالی و رشد این صنعت در کنار فعالان بازار از جمله مالکین، سرمایه گذاران، سازندگان و انبوه سازان قرار گیرد.
همچنین شرکت گروه با بهره گیری از تجارب ارزشمند خود در صنعت ساختمان و با علم به بهره گیری کامل از موضوعات روز و به ویژه علوم تبلیغات و رسانه و لزوم حضور دپارتمان های تخصصی در کنار یکدیگر برای تکمیل زنجیره خلق ارزش افزوده، دپارتمان خود را مجهز به پرسنل متخصص و باتجربه نموده است که در حال ارائه خدمات به افراد حقیقی و حقوقی در سطح شرکت ها و پروژه ها می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست برندینگ و هویت بخشی تخصصی پروژه خود برای روی لینک های زیر کلیک نمایید:
مدیریت هر کسبوکاری نیاز به دانش و آگاهی در زمینههای مختلفی دارد. در این میان یکی از مهمترین ابزارهایی که هر مدیری برای به سرانجام رساندن کسبوکارش به آن نیاز دارد، آگاهی از اصول بازاریابی و فروش است.
هر کسبوکاری، بدون فروش، از بین میرود؛ اما جذب مشتریان صرفا به دلیل داشتن سالها تجربه، مدارک عالی، یا حتی بهترین محصول رخ نمیدهد. فروش به گفتهی افراد مجرب در این زمینه، هنر و علمی است که مستلزم مهارت در هر دو رشته است. مدیران فروش به فروشندگان خود در زمینهی پرسوجو، گوش دادن و بستن قرارداد آموزش میدهند. فروش زمانی رسما به انجام میرسد که یا قرارداد پرداخت برای کالاها و خدمات به امضا برسد و یا در عوض کالاها و خدمات، پول پرداخت شود.
دو نوع رویکرد فروش وجود دارد: مدل بنگاه به بنگاه (B2B) و مدل بنگاه به مصرفکننده (B2C). هر کدام از این رویکردها مستلزم استراتژیها و تکنیکهای متفاوتی هستند. فروشهای B2B معمولا مستلزم حضور نمایندهی خریدی است که تصمیماتی که به نفع شرکت است را اتخاذ کند. معمولا هدف این معاملات، کارآمدتر و سودآورتر ساختن کسبوکار است در حالی که فروشهای B2C معمولا به منظور تامین لذت، رضایت یا کارایی صورت میگیرند.
فروشها یا به طور مستقیم از طریق تعامل بین فروشنده و خریدار انجام میشوند و یا به طور غیرمستقیم از طریق دهان به دهان یا سایر روشهای بازاریابی. پلتفرم اینترنت، فروشهای مستقیم مانند وبسایت تجارت الکترونیک را با فروشهای غیرمستقیم از طریق ابزارهای بازاریابی مبتنی بر وب ترکیب میکند.
در این بخش خلاصه اطلاعات برخی از پروژه هایی که پرسنل توانمند و متخصص گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها در قالب برندسازی و هویت بخشی، بازاریابی و فروش در آنها اثرگذار بوده و اقدام به فعالیت نموده اند خدمتتان ارائه می گردد.